Assam: 40 घर जलकर हुए ख़ाक, क़ुरआन की तहरीर को छू नहीं पाईं आग की लपटें
Advertisement
trendingNow,recommendedStories0/zeesalaam/zeesalaam1585308

Assam: 40 घर जलकर हुए ख़ाक, क़ुरआन की तहरीर को छू नहीं पाईं आग की लपटें

Assam Fire: असम के गुवाहाटी में बीते रोज़ एक रिहाइशी इलाक़े में भीषण आग लग गई थी.आग लगने से कई मकानों के नुक़सान पहुंचा, लेकिन इस दरमियान एक ऐसा मंज़र लोगों ने देखा कि सब हैरान रह गए.क्या है पूरा मामला, पढ़िए ख़बर.

 

Assam: 40 घर जलकर हुए ख़ाक, क़ुरआन की तहरीर को छू नहीं पाईं आग की लपटें

Quran Saved During Fire: असम के गुवाहाटी में बीते रोज़ एक रिहाइशी इलाक़े में भीषण आग लग गई थी. ये घटना मुस्लिम इलाक़े हाथी गांव में पेश आई, जहां आग लगने से कई मकानों को काफ़ी नुक़सान हुआ. घरों में रखा सारा सामान आग की चपेट में आ गया. हादसे के बाद लोगों में दहशत फैल गई. ये आग इतनी ज़बरदस्त थी कि इस पर क़ाबू पाने में काफ़ी वक़्त लग गया. शुक्रवार की दोपहर आग पर क़ाबू पाने में कामयाबी हासिल हुई. रिहाइशी इलाक़े में आग लगने से कई मकानों के नुक़सान पहुंचा, लेकिन इस दरमियान एक ऐसा मंज़र लोगों ने देखा कि सब हैरान रह गए.

क़ुरआन शरीफ़ की तहरीर को नहीं हुआ नुक़सान
जुमेरात की रात गुवाहाटी के मुस्लिम इलाक़े हाथी गांव मस्जिद के पास आग लगने की घटना के बाद लाखों की संपत्ति को भारी नुक़सान हुआ, लेकिन एक ऐसा चमत्कार हुआ कि सब हैरान रह गए. दरअसल आग की लपटें  क़ुरआन शरीफ़ की तहरीर को नुक़सान नहीं पहुंचा सकीं. क़ुरआन के पन्नों को नुक़सान हुआ लेकिन तहरीर दुरूस्त रही. लोगों को हैरानी के साथ-साथ इस बात की ख़ुशी भी है कि क़ुरआन शरीफ़ की तहरीर को नुक़सान नहीं पहुंचा. इस पर लोगों ने ख़ुशी ज़ाहिर की है. लोग इसे चमत्कार मान रहे हैं. यह बात इलाक़े में चर्चा का विषय बनी हुई है. लोगों ने क़ुरान को सुरक्षित मक़ाम पर रखवा दिया है.

आग पर पूरी तरह क़ाबू
बता दें कि 23 फरवरी की देर रात गुवाहाटी के मुस्लिम इलाके हाथी गांव में भीषण आग लग गई थी. आग इतनी ही भयंकर थी कि घटनास्थल पर 10 से  ज़्यादा फायर ब्रिगेड को बुलाया गया. काफ़ी मशक़्क़त के बाद शुक्रवार की दोपहर में पूरी तरह आग पर क़ाबू पाया गया. आग लगने की वजह से पूरे इलाक़े में दहशत का माहौल बन गया था, हालांकि आग पर क़ाबू पा लिया गया है. आग लगने की वजह से तक़रीबन 40 मकानों को बड़ा नुक़सान हुआ है. इलाक़े में पूरी तरह आग पर क़ाबू पा लिया गया है, लेकिन लोगों के चेहरों पर डर ज़रूर नज़र आ रहा है.

Report: Sharifuddin Ahmed

Watch Live TV

Trending news